خانه > به روایت تصویر, خودروهای جدید > IAA 2007 به روایت تصویر : BMW 1 Series 2008

IAA 2007 به روایت تصویر : BMW 1 Series 2008

  1. 2007/09/21 در 19:22

    سلام .
    دنبال لامبورگینی می گشتم به وبلاگتون رسیدم ! یه میلیون یورو ! وای ! چند صد سال باید کار کنم تا اینقدر پول گیرم بیاد … 1-2-3-4-5 فکر کنم بالای 500-600 صد سال باید کار کنم !!!
    خیلی ماشین نازی ه … البته به نظرم 2006 خوشگل تر ه ! گالاردو آرو میگم … این یکی 650 اسب بخار … وحشتناک … 3.3 ثانیه صفر تا 96 ثانیش ه ! خدااااااااااااا … من که الان پخش زمینم ! اینو بده هامان واسش تقویت کنه چی میشه !
    شاد باشین !

  2. cpm1
    2007/09/22 در 00:31

    سلام. بابا دیگه نیازی به تقویت هامان نداره اصلا دست توش نبر داداش.
    در ضمن من خودم از علاقه مندان ماشین هستم اگه در مورد جدیدترین ننسل لند کروزر میخواین اطلاعات داشته باشین به وبلاگم بیاین.
    علاقه مد به تبادل لینک می باشم .
    بای بای

  3. امید
    2008/02/11 در 15:24

    سلام

    من یک وانت قدیمی ایسوزو دارم که عیبی شبیه کسر آوردن بنزین در حرکت پیدا کرده ( یا چیزی مثل هوا کشیدن مسیر بنزین ) که مرتب خاموش میشه و با چند لحظه صبر کردن و دوباره استارت زدن روشن میشه اما دوباره با کمی کار کردن از نو همین وضع تکرار میشه . با افتادن تو دست انداز و سرد بودن هوا هم عیبش تشدید میشه . تمام مسیر برق و بنزینشو مکانیکا زیر و رو و تعویض کردن اما بی نتیجه بوده . ماشین با ارزشی نیست اما کشف عیبش برای من که به مکانیکی علاقه دارم لذت بخشه . کسی میتونه منو راهنمایی کنه . ممنون .سایتی وبلاگ راهنمایی چیزی آدرس بده .

  1. No trackbacks yet.
دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.
