خانه > اخبار داخلی > تمديد نام نويسی نوسازی خودروهای فرسوده تا پنجم اسفند ماه

تمديد نام نويسی نوسازی خودروهای فرسوده تا پنجم اسفند ماه

نام نويسي طرح نوسازي خودروهاي فرسوده مدل 1356 و پايين تر داراي پلاك ملي ايران، تا 5 اسفند تمديد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور قائم مقام نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور با اعلام اين خبر گفت:از ابتداي ثبت نام جديد طرح نوسازي خودروهاي فرسوده (دوازدهم بهمن امسال) تاكنون، 80 هزار نفر نام نويسي كرده اند و در جهت رفاه هموطنان و اينكه ممكن است تا كنون افرادي موفق به ثبت نام در اين طرح نشده باشند مهلت ارائه شده تا 5 اسفندماه تمديد شد.

حسين هاشمي افزود:متقاضيان شركت در اين طرح مي توانند به يكي از نمايندگي هاي ايران خودرو و يا مراكز اسقاط سراسر كشور مراجعه كنند.قائم مقام نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور گفت: نام نويسي در اين طرح، رايگان و نام نويسي در مراكزي به جز نمايندگي ايران خودرو و مراكز اسقاط، باطل است.

وي افزود: افرادي كه به هر علتي مراجعه يا نام نويسي نكنند، به منزله انصراف تلقي و از سال آينده، كارت سوخت خودروهاي آنان باطل مي شود.

هاشمي گفت: تسهيلات اجراي اين طرح را بانك هاي ملت، تجارت، سپه و ملي پرداخت مي كنند و ميزان اين تسهيلات 50 تا 100 ميليون ريال با نرخ سود 12 درصد است.

وي افزود: متقاضيان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراكز اسقاط، مي توانند با شماره 6 -88514531 دفتر هماهنگي مراكز اسقاط تماس بگيرند.

هاشمي گفت: متقاضيان همچنين در صورت مشاهده تخلف در نمايندگي ها، مي توانند با شماره 482112 تماس بگيرند

هاشمي درباره مالكان خودروهاي پلاك قديمي با برچسب تسجيل گفت: صاحبان اين خودروها مي توانند در طرح اسقاط نقدي شركت و يا به يكي از نمايندگي هاي شركت ايران خودرو و سايپا مراجعه كنند و به روش نقد و اقساط در طرح جايگزيني شركت كنند.

وي گفت: با توجه به محدوديت منابع و تسهيلات بانكي، اولويت با خودروهاي داراي پلاك ملي است.

قائم مقام نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور افزود: نمايندگي ايران خودرو و مراكز اسقاط در ثبت و ورود اطلاعات دقت كافي را انجام دهند، تا اطلاعات متقاضيان به صورت صحيح وارد سايت شود؛ در غير اين صورت امكان ويرايش وجود ندارد و بايد در اين زمينه پاسخگو باشند.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار خودروهای فرسوده به این صفحه مراجعه نمایید


  1. 2010/02/17 در 17:55

    با سلام
    اینجانب دارای خودرو پیکان مدل 1349 با پلاک ملی هستم اکنون بعد از سالها انتظار جهت ثبت نام جایگزینی وقتی اخبار تصویب شیوه تسهیلات 12درصدی را شنیدم به دفتر مرکزی مرکز اسقاط تعادل سازان صنعت با کد 1715 در تاریخ 28-10-1388 مراجعه کردم و سوال کردم ایشان به من گفتن که این طرح تا تاریخ 30-10-1388 مهلت ثبت نام دارد و ایشان از من در تاریخ 29-10-1388
    ثبت نام کردند . اکنون زمان تحویل خودرو جهت اسقاط فهمیدم که ایشان در طرح جایگزینی لیزینگی ثبت نام کرده اند و دیگر نه خودشان ونه نمایندگیهای ایران خودرو نمی توانند در طرح 12 درصدی ثبت نام نمایند من نیز خودرو خودم را تحویل ندادم وبرگشتم بعد از پیگیری زیاد فقط تقاظای مرا جهت تغییر مسیر به دفتر هماهنگی مراکز اسقاط و بازیافت فکس کردند بعد از مراجعه من به آن دفتر یک شماره ثبت نامه به شماره 1648 به من دادند و گفتن اسفند ماه شاید جواب داده شود حال طرح درصدی12 تا تاریخ 22-11-1388 مهلت دارد لطفآ مرا راهنمایی کنید ماشین را تحویل دهم یا باز صبر کنم در صورت امکان به من از طریق تلفن همراه 09121869445 ویا ایمیل پاسخ دهید.
    با کمال تشکر و خسته نباشید
    soltan_zadeh@yahoo.com

  2. 2010/02/18 در 11:29

    اگه کسی خودرو فرسوده خارجی برای فروش داره بهم ایمیل بده. اسم و مدل ماشین با عکس و قیمت پیشنهادی
    pr0gramm3rz@yahoo.com

  3. هدي
    2010/02/20 در 12:55

    سلام و خسته نباشيد آيا وام به من كه ماشين 56 دارم تعلق ميگيرد يا بين راه دولت باز جا زده و تسهيلات كنسل شده و ما سرمان كلاه ميرود

  4. امین
    2010/02/22 در 10:57

    سلام امروز چهارم اسفند 1388 هست یعنی فردا تمدید مهلت ثبت نام جایگزینی تا 56 هم تموم میشه
    من ماشینم مدل 57 هست گواهی اسقاط شو واسه طرح جایگزین در تاریخ 16 دیماه 88 گرفتم که بتونم از تسهیلات واماستفاده کنم اما مکررا با مراجعه به مراکز اسقاط و کارگزاری خودروهای فرسوده تهران 02188514531-4 و نمایندگی های ایران خودرو که مراجعه کردم میدونین چی میگن : میگن شما نباید از طریق مراکز اسقاط اقدام میکردی وماشین تو اسقاط میکردی باید میدادیش به نمایندگی ایران خودرو !!! میدونین چرا ؟ چون گواهی اسقاط ماشینم دستم بودو آماده ثبت نام !!!! بعد از پیگیری میگن چون تو طرح جایگزینی وام دولتی ثبت نام کردم و مدل ماشینم 57 هست این تسهیلات هم تا 57 هست پس شامل من نمیشه و حالا حتی طرح نقدی هم نمیتونم شرکت کنم ! این یعنی کلاه برداری توروز روشن ! ای خدا وقتی گواهی اسقاط نداری میگن باید بگیری ! وقتی داری میگن شاملت نمیشه ! حالا من موندم و پای پیاده !!!

  5. ebrahimi enaloojeh
    2010/02/22 در 21:28

    سلام خودروهای مدل 57برای دریافت وام 12درصدی واسقاط خودرو کی باید مراجعه نمایند

  6. علی ابراهیمی انالوجه
    2010/02/22 در 21:38

    سلام خودروهای مدل 57برای دریافت وام 12درصدی واسقاط خودرو کی باید مراجعه نمایند تا کلایی که سر افراد فوق رفته سر ماها نره

  7. مسعود
    2010/02/25 در 12:02

    اگه ميشه مهلت ثبت نام خودروها را يك بار ديگه حداقل تا 25 اسفند تمديد كنيد تا خودروهايي كه مشكل سند و … دارند را هم مردم بتونند تحويل بدهند و در طرح شركت كنند.

  8. مسعود
    2010/02/26 در 14:56

    سلام من نتوانستم خودروی فرسوده ام رو ثبت نام کنم (1355) ممکن است بگویید باید چه کار کنم من میخواهم از طرح جایگزین استفاده کنم

  9. تورج
    2010/03/03 در 22:49

    اينجانب تورج ملک زاده با شروع طرح وامهاي 5و7و10 ميليوني جهت استفاده در طرح جايگزيني خودرو فرسوده در مورخه 17/11/88 به مرکز اسقاط خودرو ، کد 1117 واقع در شهر تبريز مراجعه نمودم و تشکيل پرونده دادم لذا بنا به عدم راهنمايي مناسب از سوي کارکنان اين مرکز مبني بر اينکه در موعد مقرر آنها با بنده تماس خواهند گرفت و خودرو را جهت اسقاط کردن فرا مي خوانند و بعد از اسقاط فرم به ما داده و به يکي از نمايندگيهاي ايران خودرو معرفي خواهند کرد و بنده هم منتظر آنها شدم غافل از اينکه ثبت نام در نمايندگيهاي ايران خودرو مي بايستي تا تاريخ 05/12/88 بدون داشتن برگه اسقاط نيز مقدور بود و لذا آنها در مورخه 08/12/88 با بنده تماس گرفتن براي اسقاط خودرو بعد از اسقاط خودرو برگه اسقاط به بنده دادن و گفتن برو در هر نمايندگي که مي تواني ثبت نام کن به اين دليل بنده الان بلا تکليف ماندم الان بنده برگه اسقاط در دست دارم ولي هيچ يک از نمايندگيها حاضر به ثبت نام نيستند به علت بسته بودن سايت ايران خودرو در رابطه با اين طرح به اين دليل که مهلت ثبت نام به اتمام رسيده لذا تقاضا داشتم بنده را راهنمايي بفرماييد . با تشکر.

  1. No trackbacks yet.
دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.
