خانه > اخبار داخلی > رونمایی و معرفی پژو 207 آی ، محصول جدید ایران خودرو

رونمایی و معرفی پژو 207 آی ، محصول جدید ایران خودرو

پژو 207 آي محصول جديد ايران خودرو با حضور وزير صنايع و معادن ، رئيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مقامات و مسوولان صنعتي و خودرويي كشور و نمايندگان رسانه هاي داخلي و خارجي در سالن اجتماعات شركت ساپكو رونمايي شد.

پژو 207 آی ، محصول جدید ایران خودرو

برديا فرداد مدير پروژه 207 آي هاچ بك با اشاره به توليد و عرضه موفق انواع مشابه اين محصول در كشورهاي آمريکای لاتین، جنوب شرق آسيا و اروپا، قیمت مناسب، ظاهر زیبا، عملکرد قابل قبول و تطابق با استانداردهای روز اروپا و ایمنی بالا را از جمله دلايل استقبال گسترده از اين خودرو در بازار دانست.

وي با اشاره به مدل هاي مختلف پژو 207 آي، گفت: مدل هاچ بک (T31) در ابتداي سال 89 , مدل صندوق دار (T33) در نیمه دوم سال 89 به بازار عرضه خواهند شد.

فرداد افزود: اين محصول فول آپشن، ضمن برخورداري از دو نوع گيربكس دستي (LX) و اتوماتيك (ALX)، کلیه استانداردهای روز EEC سال 2010 را تامين مي كند و تأیید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد يورو 3 را با قابليت ارتقا به استاندارد يورو 4 دارا است.

مدير پروژه پژو 207 آي ميزان خودکفایی اين محصول را بیش از 50 درصد قطعات در هنگام عرضه به بازار عنوان كرد و گفت: ارائه محصول جدید با استایل مدرن و منحصر به فرد و حداکثر بهره برداری از توانمندی ها و امکانات موجود در سایت های ایران خودرو از جمله هدف هاي ايران خودرو از عرضه اين محصول به بازار به شمار مي رود.

وي افزود: توسعه سهم بازار داخل از طریق عرضه محصول لوكس و هم رده خودروهاي گران قيمت موجود در بازار ایران، حفظ و تداوم فرصت های صادراتی، پوشش بخشي از نيازهاي صادراتی شركت پژو، افزایش رضایت مشتریان با ارائه محصولی جذاب ، متمايز، با عملکرد و سطح تجهيزات بالا و ارتقاي تصویر ذهنی شرکت در میان مشتریان نيز از نتايج اين حركت است.

فرداد تاكيد كرد : ایمنی در هنگام تصادف، طول عمر و استحکام بدنه، آیرودینامیک بودن، فرمان پذيري، نداشتن سر و صدا و ارتعاش داخل خودرو، توان حرکتی بالا، ارگونومی و فاکتورهای انسانی، عدم نفوذ آب و گرد و غبار و مقاومت به خوردگی از جمله ويژگي هاي اين خودرو عنوان شده است.

مدير پروژه 207 آي، حجم موتور اين خودرو را 1587 سي سي و حداكثر قدرت موتور را 5800 دور در دقيقه با 110 اسب بخار عنوان كرد و گفت: نوع سوخت اين خودرو بنزين با اكتان 95 و ميانگين مصرف سوخت تركيبي آن مطابق استاندارد اي سي اي – آر83 در حالت دستي 6.4 و در حالت اتوماتيك 7.1 ليتر در صد كيلومتر است.

وي از ديگر تجهيزات ايمني و رفاهي 207 آي را كيسه هواي ايمني راننده و سرنشین جلو، سيستم قطع كن سوخت در مواقع اضطراري و فرمان تا شونده در هنگام تصادف از جلو عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: اين خودرو داراي سويچ همراه با ريموت كنترل، قفل مركزي و ايموبيلايزر است و افزایش مدت گارانتي، بیمه بدنه و کارت طلایی از امتيازات اين محصول در زمينه خدمات پس از فروش آن مي باشد .

فرداد اظهارداشت : پژو 207 آي داراي رادیو/پخش CD/MP3 با قابلیت کنترل از کنار فرمان، سيستم تهويه و كولر اتوماتيك و شيشه بالابر برقي عقب و جلو است. آينه هاي جانبي اين خودرو برقي و داراي گرم كن و پشتي و ارتفاع صندلي هاي جلوي آن قابل تنظيم و صندلي هاي عقب آن براي افزايش حجم صندوق عقب و پشت سري هاي جلو و عقب قابل تنظيم ، داراي شيشه گرم كن عقب چراغ هاي داراي لنز شفاف و زه و دستگيره همرنگ بدنه است.

وي اظهار داشت: هزینه طراحی محصول و قالب های بدنه برعهده پژو، سرمایه گذاری ساخت قالب ها مشترك بين ایران خودرو و پژو و هزینه تغییرات خطوط تولید بر عهده ایران خودرو است.

فرداد، بازار صادراتی پژو 207 آي مدل هاچ بک را 16 کشور و بازار صادراتی مدل صندوقدار را 62 کشور دانست و گفت: تولید گروه محصولات 207 آي در سایت های خارجی ایران خودرو امكان پذير است.

وي اظهارداشت: قيمت ایده آل و رقابتی، با صرفه بيشتر و هزینه کمتر براي مشتري، چالاكي و شتاب با قابليت هاي ديناميكي بالا، متناسب بودن با جاده ها، نوع سوخت موجود و آب و هواي مناطق مختلف ايران، محبوبيت در بين اقشار مختلف ازجمله جوانان و خانواده ها و اعتبار و شهرت جهاني از ديگر امتيازهاي اين خودرو به شمار مي رود.

در همین رابطه :

قيمت نهايی پژو 207i

گزارش تصویری : پژو 207i محصول جدید ایران خودرو

همه چیز درباره پژو 207i ، محصول جدید ایران خودرو


Advertisements
  1. فرهاد
    2010/03/09 در 21:21

    منظور اینا(ایران خودرو) از 207 با این عکس هایی که منتشر شده همون 206+ هست دیگه نه ؟ !!!
    باز دوباره با تغیرر اسم یه ماشین دارن سر مردم رو کلاه میزارن یا واقعا خودشون هم نمیدونن چی دارن تولید میکنن ؟!!!
    شایدم هر دو گزینه بالا.
    من میخوام بدونم این مسئولین ایران خودرو چرا به ماشینای قدیمی علاقه بسیاری دارن !!!
    دقیقان شبیه سمند شونه چراغ هاشو عوض میکنن میگن مدل جدید تولید کردن.سورن!!
    اگه به نمای جانبی ماشین خوب نگاه کنید میبینید که کاملا خود 206 معمولی هست فقط تفاوتش در داشبورد و نمایشگر ها و سپرهای جلو وعقب و چراغ هاست و موتورa که در اصل همون موتور تیپ 5 خودمون رو دارن دوباره میزارن روش.
    پژو 206+ :
    http://www.peugeot.com/en/products/cars/peugeot-206-plus.aspx

    پژو 207:
    http://www.peugeot.com/en/products/cars/peugeot-207.aspx

  2. حمید بغیری
    2010/04/03 در 00:18

    می دونی حرف های جالبی بود ولی می خوام بدونم این خودرو چه تفاوتی با تیپ 5 داره اگه می شه یه کم در باره ی تفاوتاشون اطلاعات بدی خیلی خوبه! من هم مثل دوستمون حدس می زنم اینم یه چیزی توی مایه های GLI RD ROA باشه که همشون در واقع یه چیزن!!!

  3. مریت
    2010/06/25 در 23:33

    ایران خودرو رو دوست داشتم. البته تا قبل معرفی 207 ای. الان ازش بدم می اد . یا احمقن و یا مردم نجیب ایران رو …..

  1. 2010/02/20 در 21:03
  2. 2010/02/20 در 21:19
  3. 2010/02/20 در 21:34
  4. 2010/02/21 در 12:12
دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: