خانه > اخبار داخلی > تفاوتهای پژو 207 آی با 206 پلاس

تفاوتهای پژو 207 آی با 206 پلاس

پژو 206 پلاس نسبت به 207 آي از سطح تجهيزات، امكانات و موتور كم قدرت تري برخوردار است.


مهندس ميرجواد سليماني، قائم مقام مدير عامل ايران خودرو دركيفيت و محصول با بيان اين مطلب گفت: موتورپژو 207آي، 1600 سي سي است، در صورتي که موتور 206پلاس، 1100 و 1400 سي سي است.

وي افزود: 206 پلاس به عنوان خودروي پايه شركت پژو و با قيمت ارزان به بازار عرضه مي شود، حالي كه 207آي نسبت به تجهيزات و امكانات ويژه آن قيمت مناسبي دارد.

قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در كيفيت و محصول تاكيد كرد: اين خودو به نام خودروي 207 Compact در چين، برزيل و آرژانتين عرضه شده است و خريداران زيادي دارد.


وي اظهار داشت: بر اساس گزارش عملکرد مالي شرکت پژو در کشور چين که يکي از بزرگ ترين بازارهاي خودروي دنيا است، در سه ماهه اول سال 2009، بهبود 14 درصدي در آمار فروش تحت تاثير ارايه اين محصول حاصل شده است.

سليماني با اشاره به استراتژي ايران خودرو مبني بر توليد و عرضه خودرويي با قيمت مناسب به جاي واردات و فروش خودروي 207 با قيمت بالا اظهار داشت: استفاده حداكثر از امكانات و توانمندي هاي موجود براي توليد خودرويي لوكس با امكانات فني و رفاهي بالا و با قيمت مناسب براي مشتريان باعث شده خودروي 207i به خودرويي ايده آل در مقايسه با نمونه هاي هم قيمت خويش تبديل شود.

وي تاكيد كرد: ايران خودرو با مهندسي ارزش و استفاده از سرمايه گذار ي هاي صورت گرفته در ديگر خطوط توانسته است، ميزان هزينه هاي توليد 207 آي را كاهش دهد تا اين خودرو با قيمت مناسب به دست مصرف كننده برسد.

قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در كيفيت و محصول يادآور شد: در طراحي خودروی زيبا و اسپرت 207i از جديدترين دستاوردهاي فني و مهندسي و تكنولوژي هاي روز دنيا استفاده شده است و 207i به دليل چالاكي و قابليت هاي ديناميكي بالا، مصرف سوخت پايين، قيمت مناسب، استفاده از موتور پر قدرت و مطابقت با استانداردهاي روز اروپا، محبوبيت ويژه اي ميان جوانان و حتي خانواده ها در سطح جهان كسب كرده است.

وي اظهار داشت: 207آي با توجه به نوع جاده هاي كشور، نوع سوخت موجود دركشور و آب و هواي مناطق مختلف ايران، متناسب سازي شده و كاملا با آن ها همخواني دارد و مصرف سوخت پايين موتور اين محصول در كنار قدرت موتور بالاي آن از جمله مزاياي ديگر اين خودرو است.

قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در كيفيت و محصول تصريح كرد: بر اساس برنامه ريزي ها، مدل هاچ بک (T31) اين محصول، در ابتداي سال 89 و مدل صندوق دار (T33) آن، در نیمه دوم سال 89 به بازار عرضه خواهند شد.

سليماني در پايان اظهار داشت: اين محصول فول آپشن، ضمن برخورداري از دو نوع گيربكس دستي (LX) و اتوماتيك (ALX)، کلیه استانداردهای روز EEC سال 2010 را تامين مي كند و تایید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد يورو 3 را با قابليت ارتقا به استاندارد يورو 4 دارا است.

© منبع خبر


Advertisements
دسته‌ها:اخبار داخلی برچسب‌ها: , , , ,
  1. امید
    2010/06/16 در 20:32

    به آقای سلیمانی بگید که هیچ کدوم از ماشینای ساخت شرکت ایران خودرو یا سایپا یا …. به درد نمی خوره.
    مردم مجبورند که دارن گاری سواری( اٍ ببخشید ماشین سواری ) می کنند.
    (-: (-:

  1. No trackbacks yet.
دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: