خانه > اخبار داخلی > رانا شهریور 1390 می آید

رانا شهریور 1390 می آید

دومين برند ملي ايران خودرو با نام رانا از شهريورماه سال آينده وارد بازار مي‌شود. 

به گزارش ايسنا، محمد محمدي – مديرعامل شرکت ساپکو، درحاشيه نمايشگاه بين المللي خودرو اصفهان با بيان مطلب بالا گفت: پيش‌بيني مي‌شود درسال آينده بين پنج تا 20 هزار دستگاه رانا توليد و روانه بازار شود.

وي با اشاره به کاهش قيمت تمام شده قطعات رانا که توليد آن هم اکنون توجيه اقتصادي دارد، خاطر نشان كرد: محصول جديد ايران خودرو از ويژگي‌ها و استانداردهاي روز جهاني برخوردار است و بر پايه يك پلت‌فرم كاملا جديد در كلاس B و C طراحي و توليد شده است.

به گفته او، رانا بر پايه قابليت‌هاي موجود در تمامي زنجيره خودروسازي طراحي و توليد شده و يك خودرو مناسب براي خانواده‌ها به شمار مي رود كه بخش قابل توجهي از مشتريان ايراني را تشكيل مي دهد.

محمدي در باره ضرورت پرداختن به پلت‌فرم و محصول جديد گفت: ايران خودرو يك بنگاه اقتصادي است كه در تعامل با مشتريان بايد بتواند تقاضاي آنان را تامين كند. اين شرکت با دستيابي به دانش مورد نياز، امروز به جايي رسيده كه مي تواند به طور مستقل محصولاتي را با برند خود توسعه داده و عرضه كند.

مدير عامل ساپکو با اشاره به حضور قوي شبكه تامين در توليد رانا، رسيدن به قيمت هدف را بسيار مهم توصيف و خاطر نشان كرد: قطعه‌سازان داخلي براي مشاركت دراين پروژه بسيار علاقه‌مند هستند.

وي تاکيد کرد: رانا داراي آخرين استانداردهاي روز دنيا بوده و قابليت صادرات به تمامي بازارهاي هدف ايران خودرو را دارد.

مديرعامل ساپکو، بزرگترين دستاورد رانا را مالكيت خودرو و پلت‌فرم دانست و افزود: ايران خودرو مي تواند اين محصول را بدون هيچ محدوديتي در همه جاي دنيا عرضه و يا در سايت هاي خارج از كشور توليد كند.